Wednesday, November 24, 2010

Permulaan (25.11.2010)

Semalam Balik dari office singgah ambik makcik tersayang ku Pn Mahanum Jemain atau di panggil Acik Anum serta anak tunggal kesayangan nya Nazri bawak ke rumah Bonda ku. Sampai aje di rumah Bonda ku, Sudah menjadi riuh rendah...sungguh senang hati dan seronok melihat gelagat Acik Anum bersama Bonda ku. Pagi ini seawal pukul 4pagi aku dg terjaga apabila mendengar suara dua org beradik tu di dapur sibuk mengemas dn sibuk memasak sarapan...aku tersenyum sendirian apa bila mendengar gurau senda dua org beradik tu...

Tiba2 aku terkenang kan Arwah Ayahanda tercinta, kalau Arwah ada pasti Arwah pun sibuk mcm Acik dn Bonda ku...tanpa ku sendari air mata mula membasahi pipi..perasaan RINDU yg teramat sgt utuk menatap wajah Ayahanda...aku sering membayang kan bagaimana kah keadaan aku ketika Majlis Mengakad Nikah ketika aku Sah bergelar seorang Isteri..Hati sayu dn pilu kerana Ayahanda tercinta tidak ada ketika Majlis itu..Hanya ALLAH aje yg tahu akan perasaan ku ini..ABAH semoga Roh mu di cucuri RAHMAT..AL-FATIHAH....AMIN...

AL-FATIHAH buat Insan2 yg kusayang dn dirindui
1) Allahyarham AZALI HJ MAAROF (26.12.2009)
2) Allahyarham ZAINAL ARIFFIN ISHAK (31.07.2009)
3) Allahyarham AHMAD ROMZI HJ MUHAMMAD RAPEE (10.10.2009)
4) Allahyarhama HJH RAHMAH JEMAIN (07.10.2010)

1 comment:

  1. semoga roh ayahanda ros tenang dan aman di sana apa bila anak kesayangan dia dah selamat menjadi isteri org....dan semoga en IZWAN AMRI akan menjga ros dengan baik sebagai isterinya...amin....

    ReplyDelete